Tillbaka och försöker igen!

2010-03-30 @ 18:07:51
Cha cha bloggen! ;)

Jag har inte skrivit här sen i sommras, jag kände att jag inte orkade med det längre. Men nu så känner jag att jag vill ge bloggandet ett försök till. Jag har tänkt på det länge nu och idag kände jag, varför inte?! Jag kan iallafall testa och det är just det jag ska göra nu ;).

Det är Påsklov och det är UNDERBART! Och det underbara vädret har kommit tillbaka vilket är perfekt!
Änså länge så har lovet varit helt perfekt och jag tror verkligen inte att det kommer ändras för det roligaste väntar ännu! I måndags så var jag med världens bästa Marcus i stan, jätte mysigt! Idag träffade jag Malin som jag inte har träffat sen i hmm? Julas! :O Hemskt när man tänker på hur nära vi bor varandra. Hade mycket trevligt! Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa underbara Natalie :).
Sen på fredag bär det av till SMÅLAND, med Jenny, Carro, Tuzze och Sofie! Underbart är det!

Ja, jag har inte så mycket mär att skriva, skriver kanske mer sen.

/Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback