En härlig kväll/natt/dag i Svedala

2010-04-18 @ 15:50:47
God eftermiddag alla glada! ;)
Igår blev det Svedala hem till Jenny med Tuzze och Sofie. Åt jätte god middag som Jenny gjort, mäster koken asså!  ;) Blev tittande på början av Luftslottet som sprängdes men det var tråkigt så vi gick ut och röjde i Svedala istället, sen blev det att gå in i värmen och kolla på Dirty Dancing, en helt underbar film! Sen blev det tävling i Wii ;) Och vid 3 halv 4 slocknade jag, Tuzze och Sofie in medans Jenny satt uppe till 5. Fatta inte hur hon orkade asså.

Just nu ligger min kära fader och blir tatuerad hos James. Jag och Jenny följde med för att se om han verkligen vågade och det gjorde han ;) Nu är Jenny hos Rasmus, hon kommer sen vid 5 igen :) Imorgon bär det av till Såtenäs för Olympiad med skolan :D.

Nä nu måste jag sätta mig en stund med mög naturkunskap.....
Hör av mig senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback