Sommarlov!

2010-06-13 @ 14:59:12
Nu har skolan slutat och jag har Sommarlov, vilket är helt underbart! Inget plugg på 2 månader, det är en härlig tanke. Dock är detta mitt sista sommarlov och det känns väldigt konstigt, men jag ska njuta. Börjar dock jobba redan imorgon, men det är bara 1 vecka och 1 dag, sen nästa vecka på tisdag så åker jag till Spanien med handbollen och det ska bli så skönt med sol och värme.

Jag har en känsla av att detta sommarlovet kommer gå rätt snabbt, för jag har endast 2 veckor som är oplanerade, alla andra veckor vet jag vad jag ska göra. Jag jobbar ju halva sommarlovet, men jag har en jätte snäll chef som inte har satt mina 4 veckor i streck, det längsta jag har är 2 veckor i sträck och det är ändå helt okej. Sen så har de höjt lönen med 10 kronor så i år så kommer jag tjäna ca. 8 800:-, och en del av det ska jag spara till nyår för så ska antagligen jag och Jenny resa :D Underbart!

Idag ska jag kolla på Sex and the City 2 med mamma. Det ska bli kul och se hur den är, för vissa säger att den är jätte bra sndra säger att de är besvikna på den. Så jag har inte så stora förhoppingar på den, men det ska bli kul.

Nu känner jag att magen börjar kurra så ska gå neroch se om maten snart är klar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback