Stan med mamma!

2010-05-29 @ 19:31:23
Nästa vecka börjar alla studenter att springa ut från sina skolor! Det är helt sjukt så snabbt tiden har gått.. Jag har inte riktigt förstått att det är redan nästa vecka som Jenny och Amanda och alla andra tar studenten. Därför har jag helt glömt bort att tänka ut vad jag ska ha på mig, så därför blev det en lång dag på stan med mamma, men det var mysigt. Dock trodde jag inte att jag skulle hitta allt som jag ville ha för det gör jag nästan aldrig, men det gjorde jag faktiskt idag, så jag är nöjd :D.

Det blev, skolavslutningsklänning, kläder till Jennys student och serverings kläder som jag ska ha när jag serverar treorna på min skola. Tänkte faktiskt att jag skulle visa er bilder på det som följde med mig hem idag ;).

Det blir linnet ovan och jeansleggingsen under med ett par svart högklackade skor på Jennys stora dag.

 

På skolavslutningen blir det klänningen till höger :) Serverings outfiten till vänster :)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback