Bara två dagar kvar!

2010-04-28 @ 18:10:06
Nu är det endast två dagar kvar av denna jobbiga veckan vilket är så skönt. Gjorde turism provet vilket var bland de jobbigaste och det gick faktiskt bättre än jag trodde att det skulle gå, så jag är nöjd. Imorgon är det nationella prov i engelska och i tyska... Är helt nervös för båda, speciellt för tyskan för det är det muntliga och jag hatar att prata för det tar helt lång tid för mig att hitta de rätta orden... Jaja, ni fåt hålla tummarna för mig ;).

Nu ska jag snart sätta mig i bilen för att åka till dansen. Vilket gillas stark! Älskar att vara där för jag tänker inte på något annat än det jag gör, dansen har verkligen hjälp mig när jag har haft det jobbigt för det har lättat på allt mitt tänkande. Sen så känns det så himla skönt när jag kommer hem, känner mig helt duktig efter.

Nu måste jag gå. Skriver mer sen när jag är hemma om jag orkar ;)
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback