Fullt upp!

2010-06-07 @ 19:05:45
Så nu börjar allt lugna ner sig igen, vilket både är skönt men tycker ändå att det är tråkigt för det har varit roliga saker som jag har gjort nu den senaste veckan. Jenny tog studenten i onsdags så jag och Karro sov hos henne i tisdags och hjälpte henne på morgonen, det var jätte kul! Så nu går vi inte på samma skola och det känns jätte konstigt, men jag kommer att vänja mig, huvudsaken är att vi träffas ändå och det gör vi!

Nu är det bara 3 dagar kvar av mitt 2:a år i gymnasiet, det är jätte skönt men det känns väldigt konstigt, tiden har gått jätte fort! Efter sommaren går jag i 3:an vilket betyder att det är mitt sista år och jag tar studenten! Det ska bli riktigt kul att ta studenten och planera allt, men samtidigt är det väldigt läskigt! Har bestämt mig att jag verkligen ska njuta av den tiden jag har kvar som gymnasie elev, och när det är jobbigt i skolan så har jag något stort och roligt framför mig! STUDENTEN!

Nu ska jag kolla lite på tv sen blir det snart mat! Skriver kanske mer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback