Projektredovisningar...

2010-04-15 @ 19:07:26
Sitter här med en engelskläxa, ska skriva ett Covering letter som är träning inför det nationella provet och eftersom jag och Natalie ska iväg nästa vecka och resten av klassen ska fortsätta med detta så måste jag tyvärr sitta och skriva detta nu eftersom att jag vill ha respons på texten. Och det är inte lätt att skriva ett Covering letter, det vill jag lova.. Fast jag hitta på lite så är det ändå rätt svårt för det måste ju låta bra och inte minst, rimligt. Så tog en liten paus från skrivandet och bloggar istället ;)

Idag kollade vi på de sista projektredovisningarna och det var faktiskt rätt intressant iallafall vissa. Det var tre som jag tyckte var riktigt bra, som verkligen hade lyckats med sin redovisning och med sitt arbete. Det skrämmer dock mig lite att om endast 1 år är det jag som står där framme och berättar om mitt/vårt arbete. Vi vet inte riktigt vad vi ska skriva om. Men vi är rörande överens om att vi inte bara ska sitta och leta fakta och skriva utan vi vill göra något praktiskt också. Så vi får se vad vi hittar på. Spännande! ;)

Om lite mindre än en timme bär det av till träningen, som JAG ska köra till :D Körde i tisdags från träningen och det var riktigt kul och det gick förvånansvärt bra faktiskt.

Nä, nu får jag ta och fortsätta med mitt covering letter, skriver kanske senare ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback