Fullt upp...

2010-04-25 @ 12:00:37
Ja då var det söndag igen, vilket menas med att man ska plugga....

Denna veckan har jag haft fullt upp, först Såtenäs som var riktigt riktigt roligt, både killarna och vi tjejer vann fotbollen! :D Det andra (fälttävlan och dragkampen) vann Göteborg som vanligt, men huvudsaken är att vi slog dem i fotbollen för tjejer, haha. Jag har haft sån sjuk träningsvärk i hela kroppen efter fälttävlan, idag är första dagen som jag kan resa mig upp från soffan utan att få riktigt ont i magen. Vilket är en stor lättnad.
När vi kom tillbaka till skolan i torsdags så hade jag både NP i tyska och vanligt prov i naturkunskap. Sen i fredags så hade vi NP i svenska med uppsatsskrivning. Vågar inte alls säga att det gick bra, men jag känner ändå att jag är nöjd så det är bara att vänta och se hur det gick.

Nä, nu måste jag ta tag i mig själv och börja plugga innan hanbollen börjar på tv..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback