Nu är det inte lång tid kvar

2010-05-03 @ 23:05:30
Sitter här i mitt rum och funderar på om jag ska gå och lägga mig.. Men jag har inte riktigt lust till det, hihi. Nu är det verkligen inte lång tid kvar av tvåan i gymnasiet, och det känns riktigt konstigt! Tiden har gått så himla fort! :O Jag kommer ihåg första dagen i skolan som om det var igår, shit... Det värsta är ändå att Jenny slutar på skolan och det är verkligen inte kul, tänk att två år har gått så snabbt :O Det är läskigt. Nu går vi bara på samma skola i 1 MÅNAD till... Det är sjukt... Men jag har bestämt mig att jag ska njuta den tiden som är kvar och ta gad för dag.

Sen har jag klarat av den hemskaste veckan som var förra då jag hade 6 prov!! Så nu känner jag att nu kan jag ta det lugnare vilket är underbart skönt. Jag har fortfarande saker kvar att göra men de ska iallafall inte vara klart samma vecka.

Nu ska jag prata lite med Evelina sen blir det sängen, skola imorgon.

God natt och Sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback