Skol trött...

2010-05-06 @ 17:18:44
Ja, det är exakt vad jag känner att jag är... Jag orkar snart inte mera! Dagens lektioner har jag knappt gjort något vettigt på :S Det ända var på idrotten men jag gillar att röra på mig, men det är alla teoretiska ämnen som jag blir så trött på... Asså det är verkligen sant, 2:an i gymnasiet är så sjukt jobbigt...

Åh, måste bara berätta hur duktig jag var på idrotten idag, jag sprang 5 km! Trots mina knutor i vaderna och den fruktansvärda träningsvärken i mina låt. Jag var riktigt stolt över mig själv när vi gick tillbaka till omklädningsrummen! Just det, jag fick reda på hur det gick för mig på NP i tyska och jag blev GODKÄND :D Det var så sjukt sjönt att få veta det, ännu en gång klarar jag tyskan. I högstadiet var jag på MVG nivå :O Fattar inget, det har bara gått utför på gymnasiet men jag tror det är den svåra grammatiken..

Nä, nu måste jag hitta de där sista krafterna till att göra mina inlämnings uppgifter och NP talet i svenska *suck*...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback