Desperate Houswifes?

2010-03-30 @ 21:39:16
Jag skulle precis gå och hämta lite glass och mysa ner mig i soffan och kolla på Desperate Houswifes, men så säger dom att det inte kommer visas på tv utan man får kolla på de på kanal 5 play?!?!? Vad är det för dummheter? :S jag blev så sur, eller jag är sur rättare sagt!! Idag har jag ingen träning så jag kan sitta i lugn och ro och se hela avsnittet inte bara slutet, men ja då ska det såklart inte visas på tv! Sen kommer jag inte in på kanal 5:s hemsida :S Drygt!

Får sitt och sura lite till, sen så får jag ta min glass till Cougar Town istället. För det måste visas annars har kanal 5 förstört hela min tisdags kväll ju...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback