Varför ska man alltid glömma något?

2010-04-01 @ 14:05:18
Så nu har jag varit duktig genom att jag har packat, städat undan på mitt rum och dammat! ;) Sen så har jag ju handlat också med Jenny. Det gick mycket bra, vi är bäst på att handla ;) Haha! Men asså jag har bara en fråga, varför ska man alltid glömma något när man är och handlar mat?? Förra gången vi handlade till Småland så glömde vi majsen till tacosen och idag så glömde vi självklart värmeljus.. Men vi kom ihåg majsen, haha jag gick och tänke på det hela tiden ;). Är det inte majsen så är det värmeljusen! Undrar vad det blir nästa gång ? ;)

Nu ska jag ta och fixa mat till mig själv och sätta mig framför tv:n lite och vänta på att Jenny ska höra av sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback