GOD MORGON

2010-04-01 @ 09:49:03
Ligger här nyvaken i sängen, är riktigt trött.. Men jag måste upp nu snart för Jenny kommer vid 11 och då ska vi åka och handla mat till Småland :). Bara 1 DAG kvar! :D Sen ikväll blir det handboll i Lund, Sveriges Damer mot Ungern! :D Juste, jag måste packa också och städa rummet. Oj ja det står rätt mycket på min att göra lista.

Igår skrev jag ju att jag ska skriva Högskoleprovet på Pildamsskolan, kände att det skulle bli tråkigt på rasterna om det inte var någon annan som skulle skriva det där som jag känner. Men idag så fick jag reda på att Frida också ska skriva det där :) vilket jag gilla skarpt ;).

Nä nu får jag nog ta och masa mig upp ur min mysiga säng och äta frukost.
Hörs senare idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback