Dålig uppdatering, förlåt!

2010-04-14 @ 23:34:45
Ja, det har blivit väldigt dålig uppdatering. Men dagen efter vi kom hem från Småland så var det dags att åka till Revinge med klassen/skolan. För er som inte vet vad det är, så är det militärområde där alla 2or på vår skola åker dit (samma ställe som i 1an) där vi bor i 4 dagar och lever snarlikt dem som gör värnplikten. Och näst sista dagen så tävlar de 3 klassorna mot varandra. När jag ändå är inne på tävlingen så måste jag bara säga att vår klass vann!! IGEN! Vi vann i 1an och vi vann i 2an, BG2B är bäst helt klart! ;) Nu i efterhand så kan jag säga att det var kul men när man var där var det inte lika kul, speciellt inte på kvällen/natten när vi skulle sova i våra vindskydd, det var riktigt kallt!
Smålands vistelsen var underbar! Hade jätte trevligt, älskar att åka dit och få lite miljöombyte. Det behövdes verkligen..

Skolan har börjat igen och det har varit väldigt lugnt. Måndag och tisdag var vanliga skoldagar, men idag och imorgon så är det redovisningar av 3ornas projekarbeten som vi går och lyssnar på. Så börjar senare och slutar tidigare faktiskt, vilket är jätte skönt behöver ju liksom inte anstränga mig speciellt mycket ;).

Nä, nu ska jag faktiskt ta och försöka sova. Förhoppningsvis så hinner jag skriva av mig lite imorgon med.
God natt, sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback