Torr igen...

2009-05-26 @ 23:03:15
Sitter i min mysiga och varma säng med TORRA kläder (pyamas). Jobbade med mina älskade handbolls vänner på blodomloppet med att samla upp skräp från den picknicken som en del personer fick efter deras springrundra eller gångrunda. Vi va 5 st skulle egentligen vara 10 men så blev det nt, vi fick jobba mer men det är ju samma sak som att VI får MER pengar, vilket vi gillar. När alla var påväg hem o vi verkligen fick saker att göra så kommer det jäkla regnet och där fick vi springa runt i ös regn och plocka upp alla påsar som stod ute på idrottsplatsen, var ju flera 1000 nästan.. o blöta blev vi till och med min Bh blev blöt trodde ett tag att min mobil skulle få fuktskador, men KUL det hade vi.
Bild kommer senare om hur vi såg ut efter jobbet var klart.

Nu ska jag ta och stänga av datorn och läsa igenom faktan om de grekiska gudarna som vi ska ha prov på imorgon på svensklektionen, *suck*...

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback