Studiedag

2009-05-04 @ 18:47:39
Har haft studiedag idag vilket jag även har imorgon super skönt. Men har inte varit hemma på utan jag har varit o jobbat på dagiset som jag ska jobba på i sommar. Älskar barnen där, men jobbar helt länge vilket är lite dryg 8-4 de första timmarna o lite efter lunch går fort men de sista 2 timmarna går riktigt långsamt. Men vad gör man inte för att få pengar.

Skrev klart mitt samhällsarbete om abort, känns riktigt skönt att få det ur världen. Kunde egentligen ha fått det ur världen mkt tidigare för vi fick reda på det för ca 1 månad sedan. Men såklart som alltid så börjar jag med arbeten o plugg sent, måste bli bättre på det... det är verkligen ett måste.

Nä nu ska jag ta o börja lite med geografin som vi har tills på onsdag (ännu en gång är jag sent ute) men har faktiskt rätt bra betyg i Geografi vilket är positivt.

Pussokram



Mina nya inköp från igår
Jeans leggins Gina tricot
Tröja Gina tricot
Bikini Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback