Sovmorgon

2009-05-28 @ 12:50:03
God förmiddag alla glada!
Idag så har jag haft en mega lång sovmorgon, börjar nt förrän 13:20 och har endast en lektion, härligt härligt. Men det dåliga är att lektonen är tyska och vi ska ha det sista nationellaprovet idag vilket är uppsattsen, känner att jag inte alls vill det, är helt nervös kommer att tappa alla ord jag kan när jag sitter där. jaja det får gå som det går.
Förresten fick ett sms från telia för en stund sen där det stod att min mobil var klar och att jag kan hämta den idag, vilk jag naturligvis ska ta och göra efter skolan, har saknat den riktigt mycket.
Nä nu ska jag ta och dra mig bort till skolan, ska vara duktig idag och cykla dit.. Hörs sen!

Pusspuss

Kommentarer

Postat av: Frida

Hur gick nationella? Skönt att vara klar med det nu, jag hade sista delen i onsdags =)

2009-05-28 @ 19:43:52
URL: http://fridafina.blogg.se/

Postat av: Linnéa

Jo det gick bra, fick G på läsförståelsen och VG på hörförståelsen sen skriningen vet jag inte än ;) Hur gick det själv? :)

2009-05-29 @ 22:51:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback