Snabbis...

2009-05-06 @ 14:38:57

Då va skolan avklarad för idag, nu är det inte speciellt många veckor tills det är sommarlov. Längtar så otroligt mycket, efter att vara ledig o slippa plugga. Ska åka till vår stuga i Småland med några av mina älskade vänner 2 dagar efter skolans slut, ska bli helt mysigt, bara Jenny får körkort. Men det får hon, det känner jag på mig. Sen bär det av till värmen i Kreta åhh vad skönt det ska bli....

Nu är både samhällsarbetet och geografin avklarad, har inte fler läxor denna veckan men ska ta o skriva klart om den grekliska guden Afrodite till svenskan som ska vara inlämnad på tisdag nästa vecka. Se jag börjar bli duktig, börjar med det ett tag innan... 

Kvällen blir att dansa 17:30 sen 19:00 blir det sommarträning med handbollen, kulkul.
Nä nu ska jag börja med svenskan...

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback