Saknar dig Mormor...

2009-05-08 @ 11:03:23
Igår var jag hos min morfar och moster för att kolla på deras badrum som blivit ny kaklat. Det var ett tag sedan jag var där nu, men jag klarar inte riktig av att komma dit och det känns hejt hemskt att känna så. För jag älskar min morfar och moster men när jag är där så tänker jag hela tiden på mormor. Jag brukar gå runt i lägenheten o tänka så att just här har hon gått, här har hon suttit här har hon haft sina händer. Kan inte gå in i min morfars rum längre, för det var där hon dog förra året i november i cancer...
Jag har inte kommit över det helt än, jag anta att jag aldrig kommer att göra det heller.. Jag kan bara sitta och hålla på med något t.ex. någon läxa som jag gör, så kommer det bara upp tankar om mormor, att jag inte har någon levande mormor längre. Så kommer tårarana, det är helt jobbigt. Jag kan inte förstå att hon inte finns mer att jag ALDRIG kommer att få träffa henne mer, aldrig krama henne, aldrig prata med henne, aldrig få skratta med henne igen... Jag SAKNAR dig!

Älskar min mormor och kommer alltid att göra det , hon kommer alltid att ha en speciell plats i mitt hjärta! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback