Ny design

2009-05-30 @ 18:45:54
Som ni ser så har jag åter igen ny design, men var inte helt hundra med den andra trivdes inte riktgigt med den. Men denna gillar jag starkt, kommer förmodligen att se ut så här ett tag nu fram över.

Var ju i Helsingborg idag och det var mycket trevligt, dom vann 1 av 4 men kunde lika gärna ha vunnit dom andra med om vi hade fått in bollen i målet istället för utanför de lägen som vi fick. menmen, vi hade kul iallafall o det är huudsaken, det är ju i Åhus som det gäller. Då KAN jag även få vara med o spela, vilket jag gillar. Men innan vi åkte hem fick vi reda på att vår kära Ida ska sluta o börja i Stavsten istället vilket inte alls var lika kul....

Nu ska jag sätta mig framför tv:n lite tror jag...

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback