Min lördag

2009-05-02 @ 17:09:42

Nu var del längesen jag skrev igen, inte alls bra. Igår kväll var det Jannicas 18års dag  så det blev fest i en loka, trevligt trevligt. Dagen började med att jag var o dansade, sedan så skyndade jag mig hem o duschade o gjorde mig iordning för att möta Johanna utanför Nobel House där hon skulle ta modellbilder. Hon blev helt söt, men säger bara en sak hon sminkar sig så mkt bättre själv, det var nt helt bra sminkning. Men det va kul o kolla.. Sen gick vi hem till henne där hon packade o sen bar det av till centalen för hon skulle åka till Robban (hennes pojkvän).

Ikväll så blir det 18års fest för Amanda, ska bli kul. Så får väl ta o börja fixa mig nu...

Pussokram


Bilder på Johanna från idag...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback