Lumpen

2009-05-20 @ 22:24:02

Idag när jag kom hem så fanns det ett brev till mig från Pliktverket. I detta kuvert låg...

  

en brochyr om att ta lumpen. O jag känner att jag inte alls är intreserad, jag valde inte riktigt bernadotte för militärsakens skull. Det räcker att vara i Revinge i en vecka med skolan en vecka i ettan 1 i tvåan o 1 i trean.
Jag försår inte hur man vill utsätta sig för något så jobbigt frivilligt. Det gick bra en vecka men absolut inte mer.
 - Väskan tog kol på en.
 - Allt gående blev helt jobbigt tillslut.
 - Det vi åt ur var inte alls trevligt den sista dagen, tänk hur den då ser ut efter ett antal månader, usch.
 - Det obekväma tältet.
 - ALLT

Jag säger bara NEJ TACK!


Kommentarer

Postat av: Carro

haha, jasså då går jag på bernadotte alltså. Bra att du har koll på mig xD haha nä skoja men ajg fick också broshyren ;)

2009-05-22 @ 18:45:11

Postat av: Linnéa

Haha ;) men jag trodde först det, men så sa Jenny till mig att alla får det ;) Så ändrat ;)

2009-05-22 @ 19:41:16

Postat av: Tuzze

Jag fick också den :P Nej maten och ingen redig toalett = katastrof XD

2009-05-22 @ 21:58:30

Postat av: Anonym

Jag fick också den :P Nej maten och ingen redig toalett = katastrof XD

2009-05-22 @ 21:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback