Genrep

2009-05-22 @ 19:46:37
Har haft Genrep idag mellan 4 och 6, ni som inte vet så dansar jag på Rydbergs danceacademy, sedan 10 år tillbaka. Så hade genrep idag men det är imorgon det gäller. Det gick faktiskt bättre än förväntat, fixade alla danssteg, har varit helt orolig för nu i veckan så drömde jag att vi hade dansuppvisning o när vi stod på scenen så fick jag helt blackout o bara stod o dansa... Hoppas verkligen inte att det händer imorgon..
Men gud vad jag ÄLSKAR att stå på scenen o dansa o känna strålkastarna i ansiktet o allt e typ bara svart. Det är en sån härlig känsla jag kan inte riktigt beskriva den... Det är just därför jag älskar att dansa, jag påminns varje uppvisning just varför.
Jag älskar dans och kommer förmodlingen att alltid göra det.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback