Duktig...

2009-05-07 @ 19:53:03
Nu sitter jag äntligen ner i soffan och slappnar av, jag är så sjukt trött men känner mig helt duktig. Igår så dansade jag halv 6 till halv 7 sne 7-8 så va det sommarträning med handbollen. Sen idag på idrotten hade vi vår första ute idrott där vi såklart börjar med konditions test och om man säger så, så är min kondition nt på topp precis men det gick ändå bra. Först skulle vi sprina 2 varv runt tallriken, sen sprang jag upp och ner 10 ggr på himlabacken (vet inte om alla vet vad det är för backe men det är en rätt brant backe i pidlams praken som är helt jobbig att sprnga upp för, spec 10 ggr) sedan blev dett ett varv till runt tallriken, sen så var det dags för 15:15 gud vad jobbigt det var. Jag tycker jätte mkt om sådan här träning men det är sjukt jobbigt o man vill bara sluta, men jag gör det nt för jag vet hur duktik man känner sig efteråt.

Hade nationella idag i engelska - hör- och läsförståelse vet inte hur det gick men det kändes ändå rätt bra.
Nu ska jag kolla på tv..

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback