Utsparkslekar

2009-06-01 @ 18:26:22
Idag hade jag bara mentorstid eftersom jag kom senare till skolan och för att vi inte hade idrott eller matte så vi slutade 10:40 riktigt härligt. Så jag o Johanna gick hem till henne o sen mötte vi hennes mamma o mimmi och tog en fika, sen bar det av till stan där våra kära 3or hade utsparkslekar. Vi följde 3c som Jenny Mathilda o Jannica hade hand om, och dom gjorde helt sjuka saker som ligga och sola mitt i stan, duscha i en fontän på gustav o shamponera in håret, simma i den större fontänen på gustav, ligga och sola på mitt på torget på gustav, vaxa någon i klassen som ligger mitt i stan, simma i kanalen, hela klassen skulle springa in genom första dörren på en buss o springa genom hela bussen och ut ur sista och massor mer.... Det var riktigt roligt att se skrattade riktigt mycket, filmade det mesta men fotade även liteså här kommer några bilder.

Här låg hela klassen och solade...


Här låg hela klassen tysta i en hel minut..



En riktigt lyckar förmiddag/eftermiddag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback