Uppdatering

2009-06-07 @ 17:54:00
Förlåt, förlåt, förlåt för att jag inte har skrivit på länge. Men denna veckan har jag inte hunnit... Har varit mycket med skolan och flera studenter.

Måndag: Skola, sen utsparkslekar och plugg till Geografin.
Tisdag: Skola, och innan jag åkte hem så hälsade jag på Laura på Latin som tog studenten då och sen var det kalas för min kära mamma här hemma.
Onsdag: Skola, sen stan med Johanna för att leta present till Sofie som nt gick så bra, men fick en mkt trevlig dag med Johanna, sen åkte jag he och hämtade mina träningssaker och åkte tillbaka till Johanna igen vid bestämd tid för att träffa Johanna, Natalie och Maria, så gick vi till skolan för att kolla på när våra kära treor gick ut, mycket roligt.
Torsdag: Skola, efter skolan blev det entré med Johanna och hennes mamma för att köpa Sofies present vilket jag lyckades med denna gången. Sen bar det hem och efter någon timme hämtade vi Tuzze på Persborg och mamma och pappa körde oss sen till Vellinge där Sara tog studenten. Kom hem 12 o somnade vid halv 1, men hade en mycket trevlig kväll.
Fredag: Skola, sen hem o fixa mig sen tog jag och mamma bussen upp i stan för att Emelie tog studenten och sen åkte vi till mottagningen med pappa, fick riktigt god mat.
Lördag: LAGFEST!! Hade mkt trevligt. Sen sov jag och 3 andra över i Skurup, jag somnade vid halv 3 medans de andra 4 låg och pratade, jag ver super trött!..
Söndag: Vaknade i Skurup och fick en mkt god frukost, sen tog vi tåget tillbaka till Malmö. Hoppade av på Presborg med Carro där mamma o pappa hämtade oss och körde Carro hem. Åkte sen till Ekohallen och sen Mobilia där jag fick ett par shorts och en bikini.. Sen åkte vi hem och jag somnade på soffan när jag kollade på film, o nu sitter jag här och ska strax äta en bit mat...

Det var min trevliga vecka..

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback