Spinning

2009-06-09 @ 22:08:46
Idag tränade vi (92-92) med våra kära damer, och det var spinning som stod på schemat på Friskis och Svettis. Det var riktigt ansträngande, det kändes som om man stod i duschen, svettet bara rann på en det var länge sedan jag svettades så mycket på en gång som jag gjorde där på bara 55 minuter helt sjukt. Men kul var det. Nu är jag helt slut i kroppen, mest i benen men även i armarna. Imorgon är det brännboll som gäller, men vet inte riktigt hur jag ska klara det. Men det får väl gå som det går, får slå ett slag sen stå vid första konen hela tiden och sen stå på samma plats hela tiden när vi är ute. Aja det löser sig nog.

Ni får sova gott sen, nu ska jag ta o dra mig tillbaka till tv:n.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback