Sommarlov!

2009-06-12 @ 15:21:40

Äntligen så har det efterlängtade sommarlovet kommit. Men gillar dock inte vädert, hoppas verkligen att det fina vädert kommer fram snart igen. Men den enda nackdelen som finns med sommarlov är att man kommer sakna vissa helt underbara presoner från klassen som man inte alls får träffa lika ofta längre. Visst kommer träffa dem i augusti igen, men ändå de förgyller min dag.
På mitt sommarlov vet jag att jag ska göra detta:
- Åka till Småland
- Åka till Kreta (ska bli så sjukt skönt)
- Jobba
- Åka till Åhusbeachhandboll o spela
- Sola
- Bada
- Sova
- Träffa alla mina underbara vänner så gott det går

Hade gärna haft mer än 2 månaders sommarlov, men man får ju vara glad för att man får vara ledig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback