Packat klart

2009-06-18 @ 12:16:57

Nu har jag äntligen packat klart och ska snart stänga väskan. Planet lyfter 19:00 från Kastrup och innan det så ska jag såklart gå o kolla på tax freen vilket är ett måste. Förhoppningsvis så hittar jag en ny perfym, har redan tänkt ut några som jag hade kunnat tänka mig, men är såklart öppen för andra goda perfymer. Känner att min mage snart kommer att börja kurra så ska nog ta något att stoppa i mig. Sen bär det av till Kastrup med bussen 15:00.
Är hemma igen om en vecka, 03:00 är det tänkt att planet ska landa, lite drygt att komma hem så sent men kan ju sola nästan hela dagen och det är ju positivt.

Ni får ha det så bra här hemma i Sverige. Skriver igen när jag kommer hem.

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback