Hemma igen från ett underbart Kreta

2009-06-27 @ 20:44:52

Hallo!  Nu är jag på hemmaplan igen efter en helt underbar vistelse på Kreta. Har haft det riktigt mysigt. Vi bodde faktiskt mycket bra, från mitt och Saras hotellrum så behövde vi gå ca 10 meter sen så var vi på stranden. Det var så sjukt sönt, för vi kunde välja om vi ville bada i poolen eller i havet, vi slapp gå helt långt för att komma till och från stranden i värmen och vi kunde gå på egen toa vilket var mycket skönt. Åt ute varenda kväll, älskar vekligen maten och tzatzikin herregud, det är så sjukt gott åt det i princip varje dag, antingen till lunch eller på kvällen eller till båda middagsmålen. Älskar verkligen Grekland. Ha varit en toppen vecka och haft ett mycket trevligt sällskap och en underbar rumskompis. Men det är faktiskt skönt o vara hemma och kunna träffa alla igen, har saknat mina underbara vänner.
Bilder kommer snart när jag har tagit mig tid till att lägga in bilderna på datan, och kommer även bilder på saker som jag köpte.

Pussokram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback