Uppdatering från trädgården

2009-07-02 @ 17:08:02
Just nu sitter jag i skuggan på vår altan trappa för det är så sjukt varmt både här ute i solen och där inne, är rätt varmt i skuggan med men svalt om man jämför med de andra ställena.
Denna veckan började mitt sommar jobb på dagiset i vintrie, men har bara imorgon kvar att jobba, för sen har jag semester men börjar igen o jobbar vecka 32 och 33. Det är faktiskt kul och ett mysigt jobb, om man gillar barn förståss.
Idag så var vi på folkets park, som var mycket trevligt. Var först och lekte på lekplatsen, sen åt vi vår matsäck och sedan så blev det även ågra karuseller. Sen körde Amii (min cdhef) mig hem påväg ut till dagiset igen eftersom det inte var lönt att jag åkte med ut till dagiset igen, för alla barn bkev ändå hämtade lite efter 3 och då var klockan ungefär 20 i 3.
Så det var en mycket skön dag idag på jobbet.
Om ca 1 timme blir det träning på pildammarna med laget och damerna, så ska ta och lägga mig i trägården lite nu, sen blir det att ta på sig träningskläder och dra till träningen.
Ni får ha en fortsatt skön dag.

Pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback