Ullared

2009-07-27 @ 22:55:40
Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag, men har varit i Ullared på Gekås men mamma, pappa och min moster. Finns jätte mycket saker, brukar finnas kläder som jag gillar men det gjorde det dock inte idag. Köpte endast 2 koftor där, men massor med annat också ;) Tog foto på vad jag köpt, men det finn 3 saker som inte är med på bilderna och det är en smink borste, hårspray och kollegie block. 

 

- 2 koftor en vit och en rosa
- 2 bh:ar
- Ett antal strumpor
- 4 par trosor
- smycke till naglarna
- 1 film
- 1 ko pyamas ;) (jätte söt, blev helt kär när jag såg den)
- 2 böcker

Hittade Twilight böckerna i pocket för bara 40 kronor :D Blev jätte glad så köpte 2:an och 3:an

Sen det bästa köpet var:



En SKINNJACKA!! :D <3
Har letat efter det i  ett halv år och idag hittade jag en som jag verkligen gillar!

Har varit en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback