Stan med mamma

2009-07-10 @ 20:06:39

Idag gick jag upp halv 12 inte jätte skönt för hela förmiddagen är förstörd, men det var skönt och sova iallafall. Idag slutade mamma 1 så hon körde hem och hämtade mig och så åkte vi upp till stan för att mysa i stan och leta kläder (typ 4:e gången jag gör det inom loppet av 5 dagar ;) ) och även idag så blev det lite kläder.

Detta blev det:


- Ett helt vanligt linne från gina (vilket verligen är nödvändigt för mig nu)
- En randig långärmad tröja från gina
- Ett vitt linne från H&M
- En svart sportbh från H&M


Kommentarer

Postat av: Frida

Hehe sån sport bh har jag också, den är sjukt skön =)

2009-07-10 @ 22:01:34
URL: http://fridafina.blogg.se/

Postat av: Linnea

Ja det är jätte skön, sen så är den jätte bra nu när jag ska till åhus och spela, då har vi linnen som är en aning urringade och då är det bra att ha en sportbh som även är det så man får en fin bränna ;)

2009-07-11 @ 12:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback