Idag

2009-07-12 @ 20:58:04
Idag vaknade jag upp i Svedala med bästa Jenny brevid mig, vid halv 12. Jätte duktiga var vi på att sova ;). Sen gick vi ut med Maja (hunden) och handlade bullar, sen hem och fixa frukost med Mia. Sen iväg igen med bilen för att handla lite pålägg och juice och tillslut blev det en god frukost med mycket skratt. Sen tog vi bussen in till Malmö och påvägen hem till mig så köpte vi Rocky road glass som vi smaskade i oss här hemma. Vi blev även små barn igen och började måla i några av mina målarböcker. "Man får ju vara barn så länge man kan", eller hur ? Gillar den meningen. Sen lämnade jag Jenny vid bussen vid 6 tiden.

Ännu en mycket lyckad dag med Jenny <3



Mumsigt värre!



Våra fina bilder! ;)



Jenny<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback