Hemma!

2009-07-09 @ 21:00:35
Nu är jag hemma efter en riktigt rolig friidrottsträning med damerna i pildammsparken med Nuhi som tränare.
Idag så gick jag upp kvart över 11 rätt jobbit faktiskt, för jag hade ställt klockan på halv 10 men kom verkligen inte upp då för jag kunde inte somna igår kväll. Menmen, jag kom upp iallafall. Sen vid halv 12 så tog jag bussen till konserthuset där jag träffade min kära vän Natalie. Vi drog oss till lilla torg där vi satte oss på EH o tog en fika och bara pratade och hade allmänt trevligt. Sen vid 4 åkte vi hem igen för båda skulle träna vid 6 och hinna äta något innan. Men hade en mycket mysig dag! <3

Nu ska jag ta och kolla lite på tv, skriver kanske senare igen, vem vet.

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback