Godförmiddag!

2009-07-11 @ 12:42:08

Vet ni vad?! Jag gick upp 10 idag, är stolt över mig själv för de senaste dagarna så har jag ju knappt kommit upp ur sängen förrän klockan börjar närma sig 11 halv 12. Nu på förmiddagen så har jag dammat hela mitt rum och damsugat, sen var min pappa väldigt snäll och moppade mitt rum. Känner mig ricktigt duktig som städat rummet, känns skönt och sitta i ett helt nystädat rum. Idag vet jag inte riktigt vad som händer, eller jag hade tänkt att kanske rensa i mina 3 skrivbords lådor för det behövs verkligen. Sen ikväll så drar jag till Svedala till Jenny <3

Nä nu ska jag nog ta och rensa lådor, hör av mig senare idag.

PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback