Gårdagen

2009-07-12 @ 20:29:21
Förlåt för att jag inte uppdaterade mer igår, men allt gick helt snabbt hann inte sätta mig vid datan igen :/. Åkte till Höllviken till familjekompisar och fikade, sen så körde dom mig till Toppen där jag mötte upp Jenny när hon slutat jobba och så gjorde vi några ärenden sen så bar det hem till Svedala. Där det blev en liten för fest, med Mia, Lotta, Jojo, Linda, Sussi, Robban och Fredrik. Hände mkt under kvällen. Jág och Jenny körde/åkte mest bil under kvällen och skjutsade folk till Sommar rocken. Sen tillslut hamnade även vi utanför och lyssnade på Ledin och såg raketerna. Kvällen slutade med att jag och Jenny låg och slöade i hennes säng och bara pratade, tillslut somnade vi vid 3 tiden.
Slutsatts: En mycket lyckad kväll!



Utanför!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback