Förlåt!

2009-07-30 @ 20:33:54
Förlåt, för att jag inte har uppdaterat, men i förrgår kväll så åkte jag med mamma, pappa och min moster till Västrahamnen och tog en glass och sen hyrde vi en film påvägen hem som vi sedan kollade på. Så jag hann inte uppdatera innan jag gick och la mig. Sen igår så skrev jag ett inlägg men jag var så korkad och stängde ner fönstret och sen så hann jag inte att göra det igen för vi var tvungna att åka för vi skulle göra några ärenden och sen skulle m o p lämna mig på Toppen i Höllviken för jag skulle träffa henne där och åka med henne hem till Svedala. Sen idag har vi varit ute och kört med min morfar för han fyller år idag. Hoppas att ni godtar ursäkten ;).

Ska bara kolla på en film på tv, sen så ska jag uppdatera lite till, Lovar!

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback