En riktig hemma dag

2009-07-18 @ 14:15:23

Hallo alla glada där ute!  Idag har jag verkligen inte gjort något vettigt alls, har bara varit hemma och legat på soffan o kollat på tv. Är hemma själv, för mamma och pappa är i vår stuga idag med min morfar och min moster för de ska lämna nycklar till gäster som ska upp där. Men min morgon har inte varit speciellt rolig, vill inte riktigt säga varför det är lite personligt men det känns mycket bättre nu. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu, men ska nog ta något o äta. Eller jo jag vet, jag kan ju faktiskt ta och måla min naglar. Ja det ska jag göra, vi hörs sen.

PussoKram



Bjuder på en bild från Åhus när jag spelade med väst ;) Inte världens finaste men men ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback