Älskar värme just nu!

2009-07-20 @ 22:19:24
Nu är jag hemma igen efter jobb, vilket är riktigt härligt. Vädret var helt skönt i början, inte för varmt eller för kallt. Men sen så kom de mörka molnen, och när vi stod utanför och visiterade innan matchen ens börjat så började det att spö regna, var verkligen inte alls kul o trå där ute då. Sen när det gått ca 5 minuter av första halvlek så fick jag och Sofie gå in i arenan. Sofie fick stå ute i regnet och vakta en grind, själv slapp jag regnet och stod och vaktade en grind där inne. Trodde att jag även skulle slippa kylan, men dte fick jag verkligen inte, frös sjukt mycket hela tiden.
Men nu är jag hemma och har tagit på mig mina mjukisbyxor och en skön tröja, är riktigt härligt älskar värme just nu alltså. Nästa gång jag kan jobba så ska jag kolla hur vädret ska bli, vägrar att jobba när det spö regnar igen.

Nu ska jag ta och fortsätta kolla på Beck,

PussoKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback