090717

2009-07-17 @ 12:43:03
God förmiddag! Har precis packat upp mina väskor som jag hade med mig till Åhus och lagt in all tvätt i gadroben. I morse när jag vaknade så såg mitt rum för jävligt ut, så var verkligen tvungen att ta bort allt men nu är här fint igen. Men har sand över hela golvet var ju helt mycket sand i väskan som jag hade med mig till matcherna, men får ta bort det sen ikväll. För nu hinner jag inte, ska göra mig iordning och äta något, sen ska jag gå till bussen och träffa Sofie på bussen som ska ta oss till Svågertorp där vi bllir hämtade av Jenny. För vi ska nämnligen till Åhus idag igen för att kolla på när våra damer spelar. 
Nä, nu måste jag verkligen skynda mig, hör förhoppningsvis av mig ikväll.

Pussokram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback