Var hos optikern igår

2009-08-15 @ 19:47:53
Har ju glömt bort att berätta att jag var hos optikern igår efter jobb, för nu på senare tid så har jag fått ont i huvudet när jag har läst och suttit vid datan efter ett tag vilket inte är kul alls, har det nu med :(. Så vi besällde tid och åkte dit igår, han som kollade mina ögon var riktigt rolig, jag fick verkligen anstränga mig på testerna ;). Det visade sig tillslut att jag behöver glasögon när jag läser och sitter vid datan och såklart på lektionerna, sen fick jag ävern reda på att jag ser sämre med höger öga än med vänster. Jag märkte det när jag skulle kolla på bokstavstavlan och hålla för vänster öga och då blev det genast suddigare. Hittade ett par snygga glasögon och jag får dom förhoppningsvis nästa vecka någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback