USA

2009-08-26 @ 23:48:50

Vad skulle ni ha gjort om en av era närmaste vänner flyttat till USA??
Detta kan hända mig vilket jag inte alls tycker är kul. Men jag är jätte glad för hennes skull, det är säkert en häftig upplevelse i livet och jag hade gärna gjort det jag med. Men dock tycker jag inte om att hon ska åka. Idag fick de reda på att de har fått ett visum så att hon och hennes familj kan komma in i landet och bo där i 1 år. Men detta betyder att Johanna ska hoppa av gymnasiet vilket innebär att jag inte kommer att ha henne vid min sida i skolan längre. När hon kom och berättade detta för mig idag så försvann en bit av mitt hjärta kändes det som, och om hon nu flyttar så kommer hon att ta denna biten med sig dit. Jag gillar verkligen inte sånt här, jag tycker riktigt mycket om henne, jag kan prata med henne om ¨så mycket och hon lyssnar alltid. Visst, när hon började så var vår relation inte speciellt bra men efter någon vecka tog jag insiativet och började prata med henne och märkte då att hon inte alls var den personen som jag trodde att hon var och vår vänskap blev väldigt stark. Jag har bara kännt henne i 1 år, men under detta året så har jag lärt mig så mycket om henne och vi har stöttat varandra i skolan och så. Kommer att kännas jätte konstigt i skolan utan henne. Sen att hon flyttar till USA det är helt stort, jag kan ju inte precis åka dit under en helg om man säger så och det är inte speciellt billigt heller...

Jag vet att jag har alla mina andra underbara vänner och bästa vänner kvar som jag verkligen älskar, det gör jag. Det hade gjort lika ont om de hade flyttat så långt bort.

Usch sånt här gör ont i hjärtat, tårarna rinner just nu vilket inte alls är kul.... Sen kommer ju det värsta, när vi skiljs åt, men det vill jag verligen inte tänka på nu, vi har ett halv år kvar och det ska bli ett riktigt roligt halv år.

Johanna jag älskar dig och du kommer alltid att ha en plats i mitt hjärta vart du än bor om det så är i Sverige eller USA, min älskade vän! <3


Kommentarer

Postat av: johanna-Ottiliia

ååh lilla vännen!! Du får inte bli så ledsen, klart att jag med blir men nu är det ju 1 år till iaf, älskar dig gumman! <3

2009-08-27 @ 22:11:50
URL: http://ottiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback