Ullared

2009-08-10 @ 21:14:04

Precis nu har jag varit vaken i 17 timmar, så är aningen trött nu ;). Som jag berättade igår så åkte vi till Ullared, klockorna ringde 5 på morgonen och vi åkte från Svedala vid 6 tiden. Och faktiskt så gick det betydligt lättare att gå upp än vad jag trodde, men vill man så kan man. Har haft en mycket trevlig och rolig dag med mina underbara vänner och det blev även denna gång en hel del saker som kom med hem ;). Dock klarade alla sig emd vars en påse, men påsarna är ju stora och dur är väl det ;).
Här kommer lite bilder på vad jag handlade.



Sen blev det även 3 klädesplagg ;)



En tjocktröja, en tjockare lite längre kofta och ett par leggins.













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback