Torsdag

2009-08-20 @ 23:34:04

God kväll!

Orkade tyvärr inte skriva något igår efter NRJ, jag var så himla trött och ville bara sova. Men jag hede en super trevlig och rolig kväll, älskar att bara stå och dansa helt konstigt och sjunga med i låtarna med (några av)  mina underbara vänner det är riktigt roligt.

Skolan idag var ändå chill, hade inte speciells jobbiga lektioner vilket var skönt. Efter skolan stack jag till Gina och handlade en mycket fin tröja som jag kollade på igår när jag var där. Idag i skolan så ringde någon mig på mobilen när jag hade lektion men jag visste inte vem det var, så när jag kom hem ringde jag mamma och gav henne nummret så att hon kunde kolla vem det var. Det visade sig att det var från Smart eyes, de ville berätta att mina glasögon var färdiga. Så det blev att åka dit när mamma slutat och hämta dem. Är riktigt nöjd, känns jätte skönt att ha dem får inte ont i huvudet längra :). Så imorgon i skolan blir det glasögon på lektionerna, dock kan jag inte ha dom när jag ska kolla på tavlan för då lär jag inte se speciellt mycker, så det får bli att ta av och på dom hela tiden men det kommer nog att gå bra, slipper min huvudvärk iallafall vilket är positiv.

Nu ska jag snart stänga av tv:n och kolla på Paradise Hotel och sen blir det att sova. Börjar halv 9 imorgon och på kvällen blir det Malmöfestivalen igen, härligt!

Nattinatti, pussokram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback