Sommarlovets sista dag = skolan börjar imorgon

2009-08-16 @ 22:06:14
Jahap, nu är det inte speciellt lång tid kvar förrän skolan börjar igen... Det känns som om det bara var några dagar sedan jag sa hejdå till alla i klassen, men nu är det redan dags för att säga "Hej" igen. Det känns riktigt riktigt konstigt. Visst ska det bli kul att träffa alla underbara personer igen, sen ska det bli kul och se de nya ettorna och äntligen få se hur vi såg ut för ett år sedan ;). Men jag hade gärna haft sommarlov ett bra tag till, det är så skönt att vara ledig och bara ta det lungt och slippa alla läxor och pressen som jag har på mig själv. Men nu är det bara att ta nya tag och få fram nya krafter för jag är helt säker på att rätt som det är så står vi där igen och önskar varandra ett härligt sommarlov..
Om jag ska vara helt ärlig så tycker jag att vi som fortfarande går i skolan att vi ska njuta av tiden fast jag vet att dte kan vara svårt ibland när allt står en upp till öronen, men vi har det rätt bra ändå. Så njut av tiden som är kvar! Det tycker jag att vi ska göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback