Skolstart

2009-08-17 @ 22:41:28

Så nu börjar det bli som vanligt igen, skolan har börjat, handbollsträningarna har börjat och jag har börjat lägga mig tidigare igen och snart börjar dansen igen. Känns ändå rätt skönt att få lite struktur i vardagen igen, men jag hade ju inte tackat nej till en månads sommarlov till ;).

Som sagt så började skolan idag och det var riktigt roligt att träffa alla igen. Något positivt som vi fick reda på var att vår gamla mentor och lärare i samhällskunskap och historia, Karolina har fått stanna :D var tänkt att hon skulle sluta men så ble det inte och det är jag glad för, för hon är en jättebra lärare. Dock är hon inte längre mentor för vår klass utan mentor för BG1B, men det gör ingenting vi har ju henne kvar som lärare och det är huvudsaken. Något negativt är att jag inte är helt nöjd med vårt schema, hade hellre velat ha vårat gamla men det blir förhoppningsvis bra tillslut..
Fick även se de nya ettorna och träffa de nya B-ettorna, jätte kul var det. Tänk att min klass såg ut så och var lika tysta för ett år sen, det kan man dock inte tro idag ;). Ska även bli kul imorgon och se hur de går och betersig när de har vanliga lektoner.

Ikväll så har jag haft handbollsträning sen duschade jag när jag kom hem och åt. Efter dte så satte jag mig med mina häften och skrev vilka ämnen häftena var till och namn och klass. Har bestämt mig för att jag ska ha koll på mina saker detta året för det hade jag inte i ettan. Köpte även ett pennskrin idag, så förhoppningsvis så slipper jag tappabort mina pennor ;).

Nä nu ska jag snart ta och gå och lägga mig, ska kolla lite på tv först.
Hörs imorgon!

PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback