Skolan

2009-08-21 @ 14:01:31

Sitter i skolan nu i ena datorsalen och håller på med en Historia uppgift med Natalie, men vi orkar inte göra mer för så vi bara chillar nu, härligt, har ändå en lektion till på oss att göra klart det som är lång så det är lugnt. Efter denna lektionen så har vi bara en kvar, tack och lov för det men vi slutar 4 idag och det är inte speciellt kul att sluta sent på en fredag men vad ska man göra?!
Efter skolan ska jag åka hem om och lämna min tunga skolväska och sen åker jag in till folketspart för att kolla på han trollkaren som var med i Talang, Charlie något men mina underbara vänner. Sen ska vi ju även se Familjen och avslutningen så det blir en helkväll på Malmöfestivalen, ska bli mycket roligt.

Nu ska jag kolla runt lite på olika bloggar och så innan vi slutar, hör av mig imorgon.

PussoKram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback