"Lorden från gränden"

2009-08-02 @ 20:54:08
Som ni säkert redan vet om ni har läst mina tidigare inlägg så var jag på teater i fredagskväll men min mamma, pappa och min moster på Fredriksdalsteatern och såg "Lorden från gränden". Självklart var Eva Rydberg med och spelade och jag säger bara att jag älskar henne på scenen hon är så grymt rolig, hon har jätte bra mimik och en bra sångröst. Tänk att hon är runt 60 men det känns som om hon vore i 40 - 50 årsåldern när hon står på scenen och agerar och rör sig. Sen var även Claes Malmberg med och han och Eva i en och samma föreställning det är bara så bra, finns inte många som kan slå dom tillsammans. Skrattade så mycket vissa gånger så att tårarna rann på mig och jag kunde inte sluta skratta heller, fick riktigt ont i magen så mycket jag skrattade.
Ni som inte har sett den och gillar denna form av teater, SE DEN! Jag rekomenderar den varmt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback