Jag är ett bröllops fan!

2009-08-08 @ 17:37:18

Idag cyklade jag, mamma och pappa till Pildammarna för att se när mammas ena arbetskammrat gifte sig på Margaretapaviljongen. Åh det var så gudomligt fint och hon var så vacker, älskade hennes klänning. Fast jag inte ens känner henne speciellt väl så började jag ändå att gråta just för att det var så vackert och fint. Älskar verkligen bröllop! Man får en helt underbar känsla i hela kroppen när två personer ska bekräfta sin kärlek för varandra och alla nära och kära genom att ingå ett äktenskap med varandra. Kommer ihåg när min kusin gifte sig och jag fick äran att vara hennes brudnäbb, det är en dag som jag aldrig kommer att glömma.
Nä, bröllop är bland det bästa som finns!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback